tisdag 15 juni 2010

Öööhh!?

Jag skulle visa er dagens outfit, bara för att jag är så fruktansvärt snygg. En liten grej bara, jag var visst inte så bra på att ta kort på mig själv.
Jag försökte på alla sätt, utan det rätta helt enkelt.

Tips någon!?

På mig har jag iaf följande:

En för stor bh, ärvd av mamma, alltså helt gratis (hon köper utan att pröva, skit bra för mig).
För att bh:n är för stor har jag en svart topp över, från La Redoute år 2004 (bra kvalite alltså!) 2st för 160 kr eller något.
Trosorna är av storlek XL (inköpta när jag var höggravid), alltså även dom förstora men jävligt sköna, från Lindex ca 50kr
Ett vitt linne, från Lager157, för 60 spänn.
Mina favvo jeans, Miss sixty inköpta i Uppsala år 2007, typ 1500:-
Träskor eller vad man ska kalla dom, från Indiska år 2009, runt en femhundring.

Jag är så exklusiv!

5 kommentarer:

  1. Detta känns som en given skolavslutningsoutfit? Jag kan ha likadant! (kanske annan färg på linnet...) Mitt tips angående outfitbilder är att be någon annan ta bilden. Hör efter med Selma. Hon ställer säkert upp! Alternativt tar du med självutlösaren :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, Ååh, jajaja Johanna!!! Kör på svart då! :)
    Kameran är inte vattentät, Selma dreglar och slickar på allt..
    Fan, självutlösaren ville inte.. Men får jag med hela kroppen då!? Jag vill ju helst ha med allt liksom :D

    SvaraRadera
  3. Jag absolut älskar bilden på när du har smällt upp benet på toaletten, det får dig att se väldigt sexig ut!

    SvaraRadera
  4. Ja tycker du är snygg i alla fall - men man ser ju inte så bra å andra sidan :)
    Ställ kameran på ett bra ställe och testa lite med självutlösaren. Det funkar inte så bra om du ställer den på golvet liksom ;)

    SvaraRadera
  5. Tack, Karin tack! :P
    Jag är skit bra på att vara sexig som du ser, ha ha!
    Syster, jag ska testa nästa gång jag är snygg :)

    SvaraRadera