måndag 14 juni 2010

Uttrycket: Jävla skata, är helt klart underskattat..


Folk som jag inte gillar förtjänar verkligen att bli kallade för jävla skator!
Det är helt klart ett underskattat uttryck.
Den här skatfamiljen är fem riktiga jävla skator, dom är säkert fler, jag ser liksom ingen skillnad på dom..
Dom vrålar o skriker och tror att dom är något, precis som alla andra skator.
Dom tror även att dom ska få sno våra jordgubbar, noooo..

Daniel fixade bärnät igår men asen kommer säkert bryta sig igenom..
Man kan inte ens sätta ut en påse med bajsblöjor i 5 minuter utan att det ligger utfläkta blöjor över hela gården.
Sixten är skit rädd, dom jagar honom och pickar på hans rygg med sina sylvassa näbbar.
Men det värsta, man kan inte ens hänga ut kläder fören dom är där och pickar sönder kläderna med sina äckliga näbbar.
Skator lär väl inte vara fridlysta på något sätt!?
Finns ju sjukt många så det gör väl inget om man knäpper ett par stycken!?


Jag hatar dom!

6 kommentarer:

  1. Så rolig du e jennie hahahah kram carro

    SvaraRadera
  2. jennie köp en hagelbössa!!! vill du ha en i inflyttningspresent?

    SvaraRadera
  3. Ja, vi får ta och träffas och skratta lite tillsammans Carro :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Luftgevär behöver man inte vapenlicens för tror jag :) Men va ä det för fjantkatt du har, har får ju ta o käka upp dem! - du kan få låna vår grannes 5 djävla svarta katter som gärna har ihjäl våra fåglar titt som tätt.

    SvaraRadera
  5. Bra, jag ska fixa ett gevär!

    SvaraRadera