fredag 18 juni 2010

SOMMARLOV!!!

Igår kväll hade Nora och Leon skolavslutning, äntligen är det sommarlov!
Dom går på olika avdelningar så därav fick vi spendera 2 timmar på kyrkanbänken.
Jag kan tycka att det är lite mysigt i kyrkan värre med min satanistiska sambo
(han är inte det på riktigt alltså, men bara inte så kristen kan man säga)
. Bäste Johanna
åkte hela vägen från Kalmar och firade barnen med blommor,
väldigt fint gjort av dig Johanna.

Här är lite bilder från kvällen.

Under Noras avslutning smög Leon runt med sina klasspolers

Johanna, det här var visst det enda kortet jag fick på dig,
dålig skärpa och allt med..
Här var både Selma och Daniel fortfarande hyfsat pigga.

Alla tjejer i Noras klass

Poseing

Happy!


Under Leons avslutning så tröttnade Selma. Hon är nämligen väldigt noga med sina sovtider
som helst ska vara hennes säng. Nu satt vi i kyrkan 18:00-20:00


Världens bästa storasyster lyckades underhålla henne en stund.

Jag lyckades söva henne i min famn, yes!

Leon poesa utan att vi ens behövde be honom

Han hittade klotter på kyrkväggen..






3 kommentarer:

  1. vad fina de är! / stolt gudmor

    SvaraRadera
  2. Snubblade förbi och är ibland lite dålig på att kommentera.

    men vilka fina bilder :)

    SvaraRadera
  3. Hihi, jag är ofta med dålig på att kommentera..
    Tack så mycket :)

    SvaraRadera