torsdag 17 juni 2010



Det här är typiskt mig.
Läsa tidningen
Topp Hälsa
och samtidigt sitta och käka chips
(fast det här är typ nyttiga chips faktiskt ha ha!)
eller något annat onyttigt.

Men jag har ju erkänt det, att jag har dubbelmoral.
Det gjorde jag direkt, i mitt allra första inlägg
.














Tallriken står inte så bra längre,
mitt bord är liksom borta.


Bordet Selma (just denna upplaga finns tyvärr inte på Ikea)
Jag vet, jag är inte snygg nedan men vem fan har inte en fuldag hemma i smyg
när man är gravid i v40!?!?
(då barnet alltså är väldigt, väldigt färdigt)

Pollykoma och skickar sms, säkert till Emma

(ni skulle se mina ögon här egentligen, really scary ha ha!)



Det enda jag skulle säga nu egentligen var att jag var för trött för att blogga...

2 kommentarer:

  1. haha vad underbar du är! och ja det var säkert ett mess till mig =) PUSS nu ska jag blanda 5 kilo solkräm!

    SvaraRadera
  2. Aaaa, visst är jag! :D
    5 kilo solkräm, du är duktig du! PUSS

    SvaraRadera