torsdag 11 februari 2010

Japp, här är vi!


Vi kan börja med killen längst fram. Denna fantastiska kille heter Leon och är 8 år (om en vecka).

Han är väldigt duktig på fotboll och att dansa framför spegeln (helst naken!?).

Sen har vi världens bästa Nora (Noracool, om hon själv får säga de) Tjejen som fyller 11 år i år! Shit!

Hon ska envisas med att rida och hänga i stallet. Jag är väldigt imponerad av att hon har makten över dessa stora djur och hon kan sin grej galant. Hon är även väldigt stark.

Sen har vi den lilla minimänniskan Selma som är rätt färsk. Hon är idag 10 veckor. Som läget är just nu så är hon väldigt väluppfostrad och gör det hon är bäst på, äter, sover, kissar och bajsar. Man har även börjat ana att hon kommer bli en bestämd en (precis som storasyster).

Den långa killen är Daniel (åldern är oväsentlig) som har varit min i 2 år nu. Han är ett riktigt kap! En handyman, underbart!

Han tror att han kan och vet ALLT. Men så är det inte.

Han har en stor näsa också, det är inget att hymla om, han är helt medveten om de faktiskt.

Längst bak står då jag, Jennie, som kommer skriva mest här men det kommer nog hända att någon av de andra familjemedlemmarna tar över tangentbordet någon gång, fast då kommer de självklart att meddela det.

Jag fyller visst 28 år i sommar. Yepp, det stämmer, jag var 17 år när Nora föddes.

Jag får ALLTID som jag vill (och det har jag fått ända sen jag var liten och så ska det vara ända tills jag dör) och jag har ALLTID rätt!

Trots detta så kan jag vara rätt lost emellanåt.

Jag hatar folk som ljuger, folk som ljuger för mig alltså, sjukt onödigt och fegt, för jag får ändå ALLTID (alltid igen, jag vet..) reda på sanningen . Jag och dubbelmoral passar rätt bra ihop!

Jag håller alltid vad jag lovar, så jag lovar inte saker så ofta, ibland är jag rätt smart! J

Som ni förstår så gillar jag självklart min familj mest av allt, så det är ingenting jag kommer att tjata om, för det känns jävligt underförstått!

8 kommentarer:

  1. Nu tycker jag att grönvall kan berätta hur man får alla häftiga grejer! Du har ju tillomed senaste kommentar och allt! fy fan!
    Men kul att du börjat blogga! ser fram emot det här

    SvaraRadera
  2. Hahaha, vad får er att tro att det är han!? :D
    Det är ju jag, Jennie som är den tekniska av oss!

    SvaraRadera
  3. KUL jempa att du har fixat en blogg, jag ska följa dig :)

    SvaraRadera
  4. jag tycker att det ska finnas med dåligt där det står kul intressant cool. /NORA

    SvaraRadera
  5. Nora, det känns väldigt onödigt eftersom inget kommer vara dåligt.

    SvaraRadera
  6. Jag håller med nora! Du borde ha en "skit" knapp!

    SvaraRadera
  7. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA =)

    SvaraRadera