söndag 20 juni 2010


Ojojoj, vilken dag hörrni!


Jag var väldigt upptagen igår, som ni nog märkte.
Ni ska ju inte tro
att jag bara skiter i att skriva,
utan skriver jag inte så är det för att
jag är väldigt busy helt enkelt.
Vi kan börja redan i fredags faktiskt.
Jag skulle ner på stan och ta ett glas vin med
Linus-Ida och Helle.
Det slutade med att jag kom hem straxt efter 04:00,
det var
inte min plan men säkert deras plan!
Riktigt trevligt var det iaf, bortsett från att man känner sig helt
felplacerad
och gammal överallt på stan efter kl 23:00 nuförtiden..
Och det där dåliga samvetet
som sitter där och gnager hela tiden
ska vi inte ens prata om..
Men annars var det som sagt skit trevligt!

På lördags morgonen (11:00) började Leons fotbollsturnering. Pigg som en lärka
studsade jag ur sängen, typ iaf.

När turneringen var slut, stod det brölloooop på schemat.
Det började 15:30 och höll ju på hela natten. Det fanns alltså ingen som helst tid för mig
att sitta vid någon dator.


Det är nr 12 ni ska titta efter

Att få göra mål är stor lycka

(Leon gör många mål
och blir självklart lika glad varje gång)


Det går dock inte alltid bra

Bitter

Coolaste domaren

Danne ser ut att trivas

Johanna med

Dags att ta farväl för denna gång


Jag sprang så fort turneringen var slut för att hinna till kyrkan i tid,
och jag hann precis!

Det var helt fantastiskt!
Så söta och så glada hela tiden.


Vi avslutade kvällen med en romantisk middag från Ica Kvantum, lovely!



Som ni förstår så har jag haft en helt fantastisk helg

4 kommentarer:

  1. Mamma säger, ni är ju för söta.
    Kram Mam

    SvaraRadera
  2. Det var alla tider!
    /danne

    SvaraRadera
  3. s
    såg att jag glömde s:et i tiders.
    /danne

    SvaraRadera
  4. Haha, jag fattade ändå :)

    SvaraRadera