måndag 19 april 2010

Nu är det vår, björnen kommer upp ur sitt ide, blir skjuten och uppstoppad för att sedan stå på Willys och göra reklam för, delicatobollar!?


Jag kanske kan se sammanhanget i deras förra "renkampanj" med en uppstoppad ren och polarbröd och vad det var, när man jämför med det här!!!
Fine, jag ser att björnen står och håller i ett gammalt knäckebröd på en träskiva eller vad det ska föreställa.. Och att det låg en kartong med något knäckebrödsliknande i vid sidan av björnen, som knappt syntes, så det kan ju knappast vara några knäckebröd Willys vill framhäva med hjälp av björnen.
Den här står alltså ca 2 meter innanför ingången.. Man ser den framifrån med delicatobollarna framför sig (precis som kortet är taget), inte från sidan!
Det man såg var alltså bara björnen och delicatobollarna (jaja, mina ögon letar lätt upp sådana här fantastiska bakverk).
Men jag är inte riktigt med. Äter björnar delicatobollar? Eller är det björnfett i dom kanske!?

Vad är grejen Willys!?

5 kommentarer:

  1. Marknadsföring verkar inte vara Willys starka sida direkt. Haha!

    SvaraRadera
  2. Nej, verkligen inte. Jag ska nog skicka in en ansökan som marknadsansvarig :)

    SvaraRadera
  3. Hmmm en björn... But WHY?????

    SvaraRadera
  4. Man kanske gör sig själv en björntjänst om man köper dem :D

    SvaraRadera
  5. du bloggar om det Jennie - alltså lyckas de!

    All uppmärksamhet är bra uppmärksamhet vett du :)

    SvaraRadera