söndag 18 april 2010

Första besöket på jobbet

Igår var Nora, jag och Selma ute och gick, i 2 timmar (läs: flydde). Selma är 4 1/2 månad och jag har fortfarande inte hälsat på på jobbet.. Dåååligt, jag vet.. Fast för mig, så känns faktiskt som att det bara var max 1 månad sen Selma föddes.

Nora tog cykeln, hon vet att jag brukar gå ganska långt och på cykeln kan man ju liksom bara rulla fram, skit bra.

Nora tyckte att vi skulle stoppa Selma i ett korvbröd så hon skulle bli en sötkorv.
Men hon fick inte riktigt plats, så vi lade henne på upptining istället.

Titta här vad sötaste jobbarkompisarna fixat på väggen, cute!

Alla tjejer på mitt jobb är väldigt snygga, titta här får ni se.
Fast man känner sig dock aldrig så snygg när man väl står där, så det fick bli en liten smygbild på Helle.


Jag passade även på att hämta mina sjukt sköna promenadskor.
Som Nora tyckte att jag blev as snabb i.
Det här med att tro att det är skorna som är snabba verkar sitta i ett par år, ha ha!


Nästa gång hoppas jag att chefen behagar att jobba!
Dåligt av honom att inte jobba när jag väl kommer och hälsar på..

3 kommentarer:

  1. hahaha du o Nora är värsta paparazzi juhe :D jag märkte minsann inget! Men jo, man känner sig jävligt het på jobbet asså. haha. Bh? Smink? kladdig av brun utan sol? Bakis? osv osv haha!

    SvaraRadera
  2. Yeah, we are the paparazzis :)

    SvaraRadera
  3. Snygg jacka och mössa på Selma :)

    SvaraRadera