måndag 19 april 2010

Premiär


Jaaa, då ska den nyförlösta magen fram.. Hur länge kan man skylla på att man "nyss" fått barn!?
Minst 1 år tänker jag.
Aja, blekheten är där, valkarna är där, bristningarna är där, höfterna är där, jo men visst, jag har allt som hör till. Fast det gör inte mig så mycket (just nu).


Jag sitter ute och solar, det är skönt att vara mammaledig!
Här är den, magen i nutid.
(Det går inte att klicka för förstoring, HA HA)

Här är den för 4 1/2 månad sen!



Selma sköter sig exemplariskt och ser till att jag får sola i lugn och ro.
Hon drog ner mössan och somna, jag kanske bländade henne, ha ha!

2 kommentarer:

  1. jag har aldrig sett en så snygg mage i hela mitt liv! du kan lätt köra på magtröja hela sommaren.

    SvaraRadera
  2. Tack Johanna! :)
    Lätt att jag ska, 90-talet is the shit ju!

    SvaraRadera