söndag 7 oktober 2012

Söndaaaag!

Och jobbhelgen är avklarad.
Skön dag på jobbet idag. Har sorterat och rensat nagellack hela dagen. Kul och välbehövligt. Hann dessvärre inte med att gå igenom alla märken, så nu längtar jag till jobbet imorgon så jag kan fortsätta. Låter tråkigt kanske, men jag gillart, ordning och reda.

Efter jobbet käkade vi lite söndagsflöt i form av pizza och falafelrulle. Nora och Selma har kommit hem idag. Bara Leon som fattas. Nora har valt att vara här en dag extra nuförtiden, vilket jag tycker är en strålande idé.
Sen gick hon, jag och Selma och storhandlade.
Nora tycker att jag suger på det. Jag handlar ju helst lite varje dag och har skitsvårt för att planera någon form av veckomatsedel och skriver aldrig någon shoppinglista innan jag ska till affären.
Så innan vi gick iväg idag skrev Nora en veckomatsedel samt en inköpslista.
Ordning på henne. Ibland.


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar