måndag 27 augusti 2012

"Gå uuuuut! Vi ska sova!!!"




Inte lönt för mig att försöka komma i närheten av Robin när den här lilla donnan är vaken.

Hon menar allvar också, så jävla sur! Och jag får INTE vara med.


Jag har varit hemma med Selma idag. Hon har höstblåsor, aldrig hört innan faktiskt. Något virus är det iaf. Utslag och i vissa fall feber. Nu ikväll hade hon inte feber, men jag fick däremot någon illamående attack och grym huvudvärk, så jag, mitt på eftermiddagen var tvungen att gå och lägga mig en stund. Jag somnade 3 minuter, sen en käpphäst i huvudet. Somnade om i max 5 minuter, sen ringde min telefon...
Men när jag hade hängt över spisen och lyckats slänga ihop mat och käkat, så kändes det lite bättre iaf. Får se hur natten blir.
Om 45 minuter ska jag titta på tv.

- Posted from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Haha bestämd dam ;) Men Robin ser ju inte ut att lida allt för mycket heller :)
    Melvin hade också höstblåsor när han var liten. Helt sjukt vad mycket konstiga barnsjukdomar det finns!

    SvaraRadera
  2. Jag hade höstblåsor i somras,skithög feber och hela handen och fötterna fulla med blåsor,hade inte heller hört talas om skiten....men självklart fick jag d och mina barn slapp undan...

    SvaraRadera
  3. whaaat! Vuxna skulle ju tydligen vara immuna mot viruset eftersom vi förmodligen redan haft det. Hmm, aja vilket skit!

    Nä, helt rätt Malin, han lider nog inte så himlans mycket :)

    SvaraRadera