tisdag 28 augusti 2012

Piskat min syster lite

Är hemma med Selma idag igen, hon är inte helt hundra än...
Och lite rastlös som jag är så tvingade jag hit min syster och gjorde lite träningsövningar tillsammans, hon behöver fan piskas! Hur länge gjorde du plankan Jessica, va va va!? Efter det tog vi en powerwalk med och sen lunch hos mig.

Hon har semester, men pratar rätt mycket jobb ändå. Busy busy!


Och det lilla viruset somnade till sist i vagnen. Så jäkla envis som vägrar lägga sig ner, utan däckar sittandes, jämt...


Våran hälsosamma lunch.


Nu ska jag försöka städa min garderob, igen... Sen ett kort möte på Noras skola och sen gå direkt till Leons fotbollsmatch.
Kul!

Värken sitter kvar och gnager i mitt huvud än och halsen är inte helt bra heller, lite halvdan som man säger, så jävla segt!


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar