torsdag 23 augusti 2012

Underbara lediga dag!

Hade ställt klockan på 9 idag, men vaknade utvilad redan vid 8.
På med kaffe dirr och blandade till mig en sån där förbränningsdrink ni vet.
Färgade fransar och bryn under tiden jag drack mitt älskade morgonkaffe. Diskade diskberget och smorde sen in mig med brun utan sol. Jo, och två ägg åt jag nånstans här emellan med.

När jag var klar, typ klar, jag blir egentligen aldrig helt klar. Men när jag bara skulle välja kläder att ta på mig och måla mina naglar så kom min kusin och hennes minsta hit. Vi prata en jävla massa skit samtidigt som jag tog på mig och målade naglarna. Smider framtida planer gör vi med. Kul kul! Bara jag som är lite slow...
Och när jag till sist var "klar" så gick vi ner för trappen och käkade lunch på Tant Grön.

Kussen Hannah


Och Jack 5 månader




Tjooo och nu ska jag och träna för att sen kamma till mig igen, för att fortsätta ha en helt trevlig kväll.

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar