onsdag 22 augusti 2012

Är det så? Är det på håret allt hänger?

Så, nu känns det bättre. Fast en sak till som gjort att jag var bitter idag var att jag lämnade Selma på dagis idag och nu ska hon vara hos Daniel ända till söndag, vilket kändes jävligt tungt denna gång, lite extra tungt ibland... Jag jobbade till 19, gick raka vägen hem, på med träningskläderna och direkt till gymmet. Jag dog efter tre minuter på en sån där konditionsmaskin... Men bet ihop några minuter till iaf. Sen cyklade jag en halv mil - precis död! Och sen styrka på det. Shit så otränad...


Sen lagade jag någon hälsosam mat. Jag slängde ihop nyttigt+nyttigt+nyttigt= Förjävla vegnyttigt helt enkelt.


Och nuuuu! Sitter jag med färg i håret och det känns så sjukt bra! Jag har ju sagt det innan. Att jag inte haft en endaste "snyggdag" sen jag fyllde 30 år. Och vet ni, jag tror det hela haft med mitt hår att göra.

Så bye bye röda hår!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar