torsdag 28 juni 2012

Det går sådär kan man säga...

Jag får nog bara i henne hälften av dosen varje gång... Och jag förstår inte riktigt hur dom tänkte när dom skrev ut penicillinet. För dom skrev ut exakt på millilitern det hon ska få i sig på dessa tio dagar. Kunde man inte fått köpa lite extra!? Eller är dosen lite högre än det hon egentligen ska få i sig? 
För hälften av dosen flyger ju right back in my face, och då är det ju kört... Jag kan ju inte ta mer för då skiter sig ju hela kuren. Ah, jag vet inte. Jag får ringa Emma mitt medicin proffs.

Hon har iaf blivit lite bättre och orkar leka lite nu, fast hon har fortfarande feber och är lite stiff i nacken än som ni ser.


Och lite glad är hon med!
När hon inte behöver ta penicillinet.


Efter att ha sovit sammanlagt ca tre timmar på två dygn, så har vi fått sova riktigt mycket inatt.
Skitfint väder idag! Och bara det gör en faktiskt mycket piggare.

2 kommentarer:

  1. Gud så lik dej hon är Jennie!

    SvaraRadera
  2. Aaawh, de tar ja som en komplimang, eftersom hon e så jävla söt! :)

    SvaraRadera