fredag 18 maj 2012

Hej

Jag har färgat håret - wöööö igen! Haha!
Det ser rött ut, men det är det inte. Valde bara att göra bilden så för att det egentligen är rött jag är sugen på. Men av erfarenhet hur jävligt det är när man sen inte vill ha rött längre... Så, det blev några nyanser ljusare.

Blev inget bloggeri igår... Dåligt, ja vet. Jag var ledig och då är det en jävla massor man vill göra. Inte sitta vid datorn. Tror inte ens jag startade den på hela dagen. Eller jo, för att ladda mobilen. Selma har nämligen lagt undan kontakten på något jävligt bra ställe, men den kommer nog fram.
Jag var bla på Leons fotbollscup, men efter någon timma där så lät Selma som en gammal LP-skiva med hack i "Jag vill hem, jag vill hem, jag vill hem" Så vi gick hem. Hon har nämligen dragit på sig någon liten bacill och var lite hostig och hängig. Sen städade jag, fikade med Helen, solade, jamen lite sånt. 
Det är min ensamma-bara jag helg. Ja, lika med jobbhelg då ju. Så efter jobbet idag gick jag till gymmet och sprang 4,5km - Tjooo! Så jäkla skönt! 
Imorgon kommer det en tjej från lösnagelmärket Broadway och har demo på jobbet. Koooomsi, komsi hörrni, fan så kul! 
Nu, nu är det fredagskväll. 


1 kommentar: