onsdag 16 maj 2012

Egentligen

Så är jag för sur för att blogga... Men ville ändå bara säga att this little cutie gör så jag blir lite gladare. Tex genom att bara sitta och va helt seriös med en happy meal kartong på huvudet.



Nej, det är inte läsk i muggen, utan mjölk - såklart.
Hon borde få vara med på våran personalfest med hatt-tema på lördag. Hon är ju en i personalen liksom.
Jaaa, vi har varit på Mc donalds igen... Jag skulle ha tränat, men nu blev det inte så. Och då kan
man lika gärna gå till Mc donalds kände jag.

Nu är hon helt trött och ligger här hos mig i soffan med sina nyduschade korvfötter och vill helst av allt gå och lägga sig.





Fast det vill inte jag att hon ska.





- Posted from my iPhone

1 kommentar:

  1. Lilla goa Selma... fasen vilken fantastisk mamma Du e Jennie. Du e så mån om Din dotter o låter henne ta del av Ditt jobb o talar om vad vi heter o allt. Verkar som Du hajjat vad livet går ut på.
    Själv kan jag bli lite uppjagad av alla rutinuppgifter som ska göras o jag är ledsen om jag varit lite butter idag, tjatat om 100-lappen o returgods.
    Dagen slutade i alla fall bra tack vare Dig o Selma.
    Att Du valde Mc D framför gymmet visar att Din hjärna funkar. För visst blev Du lyckligare av att mysa med Selma med Happy Meal kartong på huvet än om Du skulle stått på löpbandet o glott i en vägg.
    Är både kroppsligt o mentalt trött ikväll... men våren är här nu. Lagom till hatt-festen. Vi får ha en hattfest till i sommar, där Selma kan va me :)
    Trevlig afton till Dig, barnen och allra mest till Sören ;)

    SvaraRadera