torsdag 29 mars 2012

So ego...

Jag kände mig lite mer ledsen nu när jag skulle gå och lägga mig, eller nä, jävligt ledsen. Ledsen så att jag har gråtit till och med. Jag gör ju inte det så ofta, så när det händer så är jag faktiskt förjävla ledsen, på riktigt. Jag kan inte rävtjuta även att ja önskar det ibland. Just nu är jag ledsen på mig själv faktiskt.
Hur som helst så kände iaf att jag behövde någon hos mig och krama på.
Nora brukar inte vara svår, men hon är tyvärr inte hemma, hon ska och provrida en häst och kommer inte hem mer den här veckan och jag saknar henne som fan redan! Har bara fått se henne några timmar den här veckan ju...
Leon fick jag muta sist jag ville att han skulle sova hos mig, så han skulle bli skitsur om jag väckte honom nu.
Så jag gick och hämtade den som man fortfarande kan plocka upp utan att hon märker det,
min bebis <3

Har legat och tittat på henne i snart en timma nu. Så jag har gråtit lite till - bara för hon är så himla fin, och för hon är min.

Godnatt



- From my iPhone

3 kommentarer:

  1. I know that feeling. Ibland känns det som hela ens liv är åt helvete, ful är man också. Efter några dagar är man på topp igen, då blir man snygg igen. Nej, men skämt åsido, hoppas det känns bättre. Nyfiken, vem va du i Spanien med? ;))

    SvaraRadera
  2. Jennie, jag blev nästan lite rädd när jag läste. Såhär mycket känslor har du aldrig blottat. Då måste alltså va jääävligt ledsen. Hoppas livet känns lite bättre idag! KRAM

    SvaraRadera
  3. Mia, helt sant.. Och vet att du med vet hur det är... Menatteee tycker inte du ska va så himlans nyfiken ;)
    Charlotte, I know... pms:en har väl stigit mig åt huvudet helt enkelt. Eller lite för mycket skit från diverse olika håll på samma gång helt enkelt :P

    SvaraRadera