onsdag 28 mars 2012

Dampen som blev pms:en from hell

Jamen typ såhär känner jag mig idag.

Jag börjar se ett mönster. Det är precis innan min pms som jag är helt underbart speedad. Hmm, och efter med faktiskt. Vafan! Det är ju verkligen pms:en som drar ner mig i skiten. Och idag är den extrem. Jag är inte tjurig eller bitsk, utan bara jävligt, jävligt låg - Livslusten är på noll...  
Jag har ju blivit rekommenderad att ta p-piller eller antidepressiva. Har testat båda, men fyyy vilken tråk man blir. Varken uppåt eller nedåt, utan bara på en jämn och rak tråknivå. Inget för mig som sagt. 
En sak jag inte testat, som många sagt åt mig att testa är Femal balans, men hade glömt bort det. Fick tipset idag igen när jag kom till jobbet och beklagade mig. Jag ska testa det, helt klart!
Bort med det låga och fram med mitt sanna jag - speedad. Det är då jag mår som bäst. 
Min huvudvärk då? Jo, den höll i sig jäkligt länge. Fast jag lämnade den i Spanien kan man säga. Inte en dag med huvudvärk där och inte något alls nu sedan jag kom hem heller. Lite sol kanske var allt jag behövde, eller att bara få vara helt ledig från allt, eller kombinationen kanske.





Blablablablaa - pmspmspmspms...
Sorry, men jag är bara jävlig mänsklig.

Det enda positiva med den här dagen är att jag kommer vara skitglad imorgon. Girls night på stan, öppet till 21. Work, work, work - woohooo!
Sen har jag börjat smida lite planer med - Love it!



1 kommentar:

  1. Haha! Älskar verkligen båda bilderna :) Söt som socker vare sig du skjuter harar ;) har pms eller bara slappar :)

    SvaraRadera