fredag 16 mars 2012

Jorå

Ah! Förjäkla dåligt av mig det här. Jag hade en vision om att jag skulle hinna sätta mig ner innan klockan 00:00 ikväll, men det hann jag inte... Så nu blev det ju som att jag inte bloggat på två dagar, för nu är klockan 00:20.
Vad styr jag med då? Jo, men jag är ute och går. Försöker samla kilometer, fast det går inte så bra. Hinner inte så mycket som jag vill ju. Men jag har iaf rört på mig varje dag, dock inte på gymmet. För det är nästan omöjligt den här veckan när jag är själv med alla mina söta. Jag har ju ett jobb också som ni vet. 
Fixa frukost - plocka bort frukost - tjata så Nora och Leon kommer iväg i tid till skolan - diska- bädda - kamma till Selma - kamma till mig själv - lämna på dagis - jobba - hämta på dagis - laga mat - diska - tvätta - själv med tre barn = egentid? - nja, det finns liksom inget utrymme för det. Men jag gör så gott jag kan, på alla plan. 
Fast igår var jag ledig, så jäkla skönt!
Så jag och Selma började dagen med att gå ca en mil, sen hängde vi på låset till jobbet, haha såklart man går dit på sin lediga dag liksom - alltid! Köpte en hårfärg för att fräscha upp den råttfärgade utväxten. Färgade ögonbryn och fransar, ja, inte med hårfägen alltså. Sen städade jag. Mmm, på sin lediga dag... Kul! 
Men sen vettni, så träffade jag min bästa gamla kompis och hennes lilla plutt. Gift sig har hon gjort med dom små rävarna! 

Finaste ringar jag sett! 

Åååh, flytta hem nuuu!


Hoppas det går bra för er med kilometersamlingen hörrni. Ser på facebook att det är många som ligger före mig denna vecka iaf hahaha, fan!
Nae, redan 00:45 ska upp 06:15 och ska vara på jobbet vid nio och se representabel ut. Ville mest bara säga att jag lever, mår bra och är skitglad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar