fredag 16 mars 2012

Friday I'm in lööv!

Äntligen fredag! Älskar fredagar, även om jag jobbar hela helgen. Den här fredagen känns dock liiiite bättre än många andra fredagar. Kommer bli en fin dag på jobbet med, jag kännert!
Aja, nu skulle jag bara testa att publicera ett blogginlägg på ett annat sätt. Jag och blogginlägg via iphonen är inte helt överens. Har ni något jävligt simpelt tips så tar jag gärna emot det. Min iPhone sitter ju mer eller mindre fast i handen på mig, så det skulle vara så mycket lättare om jag hittade ett smidigt sätt, för nu är det helt omständigt... Nu går det tex bara skriva i HTML. Kan alltså inte ändra teckensnitt eller centrera på ett lätt sätt. Orkar inte hålla på med massa koder.

Nu har jag inte en aning om hur det här ser ut. Fast på det här sättet så kan ja iaf få med så ni kan kommentera.

Trevlig helg hörrni!

2 kommentarer: