tisdag 21 februari 2012

Fettot har hasat sig till gymmet

Yeeeees I did it!!!
Jag började inte lugnt efter min vila på ca 6 månader. Bara köra på direkt tänker jag. Sprang 4 km och dödade min mage och mina triceps. FAN, så skönt!
Lite färg i ansiktet fick jag också, typ knallröd...



Men bra mycket bättre än så här kan jag, 352 kcal, så jag kutade ju inte direkt.

Jag gick upp vid 06:00 idag, så himla skönt är det, ja, när man väl kommit upp vill säga.
Jag tog på lite mascara och kammade till mig. Fixade frukost väckte sötkorven, gick (halvsprang eftersom jag är en extrem tidsoptimist) med Selma till dagis, halvsprang vidare till jobbet för en utbildning om ett nytt kosmetikmärke vi ska få nu i veckorna. UNE heter det, verkar grymt, men mer om det en annan dag. Sen gick jag ju då till gymmet, nu har jag precis kommit hem och ska käka något jävligt hälsosamt, sen dusch och piff. Jag ska va hos doktorn om en timma (sån jävla tidsoptimist då...) och han ska fan ska få röntga mitt huvud. Sist men inte minst, till jobbet.
Lovely day!


Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar