torsdag 27 oktober 2011

Suger lite på´t

Mmm, som ni märker så är jag rätt segstartad... Jag suger lite på det än. Vet inte vad jag ska skriva ju. Vad skriver man!? Lite så känner jag just nu... Längre än så kommer jag inte. Ska jag ens börja igen... Mmmm, jag vet inte...
Jag tänker att alla som läser/läste min blogg har mig på facebook. Så jag kanske bara ska bli en sån där skitjobbig jävel som uppdaterar sin status ca 15 gånger om dagen och tar upp allas hela news feed. En sån som man kryssar, en sån som min storasyster... Haha!

10 kommentarer:

  1. Härligt att du kanske är tillbaka!! :) Saknat din blogg men det vet du för det sa jag senast på Åhlens ju!!!;)

    SvaraRadera
  2. Jag har dig inte på FB så du måste skriva här med. Jag vill läsa om dina fina barn. Noras ridning, Korvens dagis, när din son hjälper till hemma. Sminktips och ja det finns massor du kan skriva om. Katten får vi inte glömma :)

    SvaraRadera
  3. Jag har inte heller dig på FB och vill också att du ska börja igen!

    SvaraRadera
  4. KOM IGEN NU SYRRAN O VA INTE SÅ JÄVLA SEEEG!!! :-D
    Pöss!

    SvaraRadera
  5. precis.. var inte så seeeeg. Bara att sätta igång! :)

    SvaraRadera
  6. Jag har dig inte på fb!!!!! :)

    SvaraRadera
  7. Jag har dig inte på fb, och jag har saknat din blogg massor.

    SvaraRadera
  8. Jag har inte ens fb, men jag tycker om att läsa din blogg och har saknaat den, man kan ju fortfarande ha lite kontakt om än på lite avstånd så man vet vad som händer med dig o dina "små"!!! Du behöver ju inte skriva varje dag och du behöver inte skriva så mycket men åtminstone så vi veta att DU lever och mår bra.
    Kramar
    Carina

    SvaraRadera
  9. okiokioki, kul och höra! :)
    Tack till er! De är ju delvis lite ni som har den avgörande faktorn :P

    SvaraRadera