söndag 30 oktober 2011

Lite relevant info

Mmm, en av sakerna jag brukat skriva om är ju mina kilon... Så jag kan ju tro nu att ni undrar hur mycket jag har tjockat på mig under dessa 4 månader. Öööh, hmmm jag vet inte... Men det har pendlat från 56-63kg, vilket det kan göra på ca 1-2 veckor för mig. 
När jag vägde 56kg så kände jag mig som en utmärglad gammal jakthund... Inget för mig alltså. Och jag som haft 53kg som "drömvikt" Men NO! 
Just idag väger jag exakt 62kg och är typ helt otränad... Jag har pms (+2-3kg) och känner mig lite schmoffsig. Men jag kan ändå, på något sätt känna mig tillfreds. Kläderna sitter bättre och jag ska inte stroppa omkring i någon bikini. Jag har några månader på mig. Och tills dess, mmm mmmm mmmmm! 
En annan ny grej jag började med i somras var att röka (skjut mig!) igen. Jag har sommarrökt och tycker visst fortfarande att det är sommar...
Mitt försvar är att min hjärna har gått på högvarv och cigaretterna blev min räddning. Så gott och så lugnande... Sjukt! Men sant... Jag ska sluta, snart... 
Men, 58kg, icke rökande och relativt tränad, känns som min braiga vikt, då trivs jag som bäst med mig själv. Det är helt klart det som är huvudsaken. Det enda som betyder något, att man trivs med sig själv.


Kanske låter lite klyschigt, men det är fan så sant!




(Mmmm, ja ser att det är två neggisar som varit inne på min blogg.  Så här får även ni lite uppmärksamhet Men why!? Varför ens ägna tid att gå in på en blogg för att vara neg!? Skulle jag aldrig göra. TUR att vi är olika, skulle bli jävligt tråkigt annars hahaha!)

4 kommentarer:

  1. Du är tillbaka!? Äntligen är ordningen återställd i min bloggvärld ;) Skönt!
    Men du, lever vi nån form av samma liv? Jag får nämligen en känsla av av det lika gärna kunde vara mitt liv du skriver om när jag läser här...
    Det där med ciggen och vikten och ja, typ det mesta.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mjo, jag tror de :P
    Hahaha, men du att jag har tänkt exakt samma sak när jag kollat din blogg emellanåt :D Så, yes! I think we dooo :)
    Kram, kram till dig med!

    SvaraRadera
  3. Jag halkar in på den här sidan då och då. Varje gång har du varit irriterad på att man har kryssat nja på nåt av dina inlägg. Varför finns ens det alternativet om du inte kan ta negativ kritik?

    SvaraRadera
  4. Okiii, tråkigt att du bara halkat in vid dom få tillfällena.
    Men jo, jag kan ta kritik, absolut. Det gör jag varje dag. Men det hela började med att nån började klicka "nja" på inlägg som man liksom inte ens kan tycka nja om... Tex, om mina barn gjort nåt fint osv. Trycker man nja då, så gör man de ju bara av en anledning...

    SvaraRadera