måndag 30 maj 2011

Springa i motvind eller sola i lä?

Sitter och funderar på vilket av det jag ska göra. Förmodligen kommer jag springa i motvind. Hellre lite tränad och blek än otränad och brun. Det lät bra, så nu måste jag fan springa. Jag har varit sugen på att springa tjejmilen, men vet inte om min mage fixar det. 
Jag vill ha ingång min Runkeeper så jag vet på ett ungefär hur lång min lilla runda är. Den är säkert bara 2km ha ha! Att springa på löpbandet och att springa ute går ju inte ens att jämföra. Så att jag fixar 6km på löpbandet behöver inte betyda att jag orkar det ute. Aja, jag har ju varit sjuk och nu har jag ont i halsen idag igeeen... 
Huvudet ska vi inte ens prata om, sjuklig huvudvärk varje dag. Hjärntumör eller stress inte vet jag, men svinont gör det iaf så jag måste ringa doktorn den här veckan. Men jag ignorerar skiten ett tag till och låtsas att jag är frisk. 


Hur som helst så funderar jag väldigt mycket på att anmäla mig till det här loppet


karhurun.com/vastervik/


Har sett att det är några på Facebook som ska springa. Någon mer som är på? 
Jajaja, såklart ni är! Va fan, vi kan ju bilda en Jenniegrupp på typ 200 pers ju!

3 kommentarer:

  1. Jag funderar på att springa de loppet. Skulle va kul å ha nåt att träna inför.

    SvaraRadera
  2. Gört! Jag funderar också på att kuta, men just nu är kondisen pinsamt dålig, så det känns lite jobbigt. Men det är ju bara att ta tag i det!

    SvaraRadera
  3. Tjejmilen ska jag springa! Hoppas vi ses där ;)

    SvaraRadera