söndag 29 maj 2011

Men idag var det!

Ja, mors dag alltså. Jag fick den här söta buketten av Nora och Leon. Även vasen ingick då Nora tyckte att dom vaser jag hade var för fula för dessa fina blommor, vilket hon hade helt rätt i såklart.

Av Selma fick jag ett gäng trisslotter (tur att dom inte såg att hon var under 18 år när hon köpte dom) som jag vann femtio spänn på, fint!

Och just det mamma, du ska få nåt vackert nån dag, ja lovar :)


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag har haft en väldigt trevlig helg.
Lite jobb, lite rödvin, massor kaffe och MASSOR mat och MASSOR godis.
Jag känner mig lite disträ och tom i huvudet. Inget fastnar liksom... Vad fan ska jag med dom där gamla PLU numren till (gurka 86, isbergssallad 82, kvisttomater 98 osv) som sitter sen jag jobbade på Lidl för typ 5 år sedan. Kan jag inte bara radera den skiten och tex lära mig ordentligt hur man gör en retur på tex en hårborste!? Aja, stackarna på jobbet har visat mig ca 8 gånger nu, så snart kanske det fastnar...
Trivs jag på nya jobbet? Aaa, very much!
Gillar jag mina kollegor Ja, absolut!
Får dom mig att känna mig välkommen? Helt klart!
Har min stalker kommit till jobbet på något mer besök? Nej
Har han stalkat mig utanför jobbet? Oooh yes... Aset förföljde mig från Harrys förra fredagen. TUR att jag inte gick själv.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar