lördag 14 maj 2011

En Baby!

När Selma började på dags så pekade hon på alla andra dagisbarn och utbrast "En baby!" Hon var ju dock en bland dom minsta själv, ha ha söt!  
Nu ska vi snart åka till min syster och hennes kille i Norrköping och titta på deras färska bebis. Lukta på och hålla i och kanske sno med hem! Eller inte, för jag vet att när dom är 1½ år så kan dom vara rätt jobbiga... 
Men det ska bli helt mysigt och kul att höra vad Terroristen kommer tycka om sin nya kusse.
Och just det, min syster fyller ju år med, så vi ska käka massor av världens godaste smörgåstårta med, mmm, mmm, mmmmm!





Och att bloggen inte ser ut som den ska och fungerar som den ska är inte mitt fel, men hoppas dom fixar det snart. Idag kunde jag ju blogga iaf.

2 kommentarer:

  1. Hon är så söt o go Selma... Igår när jag kom och hämtade Liljalie så hade hon och Selma lite puss/kram kalas och delade på en docka..... höll i den ca 5 min var :)

    Såg även en bild på dem 2 när de varit ute, då hade de tryckt in sig bakom ett cykelställ och hade lite tjejsnack :)

    SvaraRadera
  2. hihihi, åh söta dom är :)

    SvaraRadera