lördag 9 april 2011

Jag håller vad jag lovar

För ett par veckor sedan så lovade jag att jag skulle tipsa om en bra pincett. Hoppas nu bara inte dina bryn vuxit igen totalt för att jag var lite slow här... Bättre sent än aldrig.


Här är en pincett från Åhlens för 120 kr. Man kan ju absolut få en mycket billigare pincett än så, men då är dom förmodligen inte så bra heller. Tråkigt, men så är det.
Det man ska tänka på när man köper en pincett är att man ska testnypa i luften med den och se så att den verkligen går ihop längst hela kanten.
Jag gillade verkligen dom här, fanns i massor olika färger också.


3 kommentarer:

  1. Får jag ta mej friheten att tipsa om en superbra pincett oxå? Använder den på min salong och den heter "Rubis" och finns i olika färger, är väldigt vass och bra och kvaliteten håller länge..finns på eleven.se har jag sett, annars köper jag ju mina hos min återförsäljare av salongsprodukter,´..

    SvaraRadera
  2. Jag kan också ge ett hett tips... Jag har provat många, bland andra denna och den är jättebra. Men den bästa jag någonsin skaffat är den jag köpte på ICA Maxi bara för att jag tappat bort den från Åhléns.. Kostar runt 25 riksdaler och den slår ALLT!

    SvaraRadera
  3. Såklart ni får :)
    Åh, ICA Maxi ska faktiskt öppna upp här snart. Värt ett besök då helt enkelt :)

    SvaraRadera