torsdag 7 april 2011

Första blomman

Selma har plockat sin första blomma åt mig.
Hon hade plockat den i lekparken samtidigt som hon sa "mamma".
Hur cute är inte det!? 
Nora såg till att den kom med hem och Selma såg helt nöjd ut när hon lämnade över den till mig.
Lite knosad, men det är ju tanken som räknas.



Nu ska jag köra lite bil med Agneta. Jag kommer behöva börja från noll kan man säga. Jag har inte kört bil sen det började snöa nämligen. Så nu har jag helt glömt vilken pedal som sitter vart...
Sen ska jag se "Du är vad du äter" det missar ni väl inte!?  Det finns många värdefulla tips med i det programmet. Inte bara till tjockisar, utan även till er spinkisar som lever helt osunt men ändå är smala. Kroppen tar mer stryk än ni tror.

5 kommentarer:

  1. Amen Selma, du är ju för go :)

    SvaraRadera
  2. Så jäkla söt! Våra kids är veeeerkligen i en superålder just nu tycker jag. Tilde är också sådär gullig hela tiden och myyyyyysig framförallt :) (hon är inte så smart än så hon fattar att hon ska plocka blommor, men Selma är ju en dag äldre, ha)

    SvaraRadera
  3. Hihihi, precis :)
    Jaaa, dom är gosiga (och lite gnälliga med såklart ha ha!)

    SvaraRadera