torsdag 28 april 2011

Det här är inte okej...

Nae, varken att jag inte hinner blogga eller att klockan är 01:45 och jag bloggar känns ok...
Jag borde sova, för länge sen! Men vad gör jag!? 
Jo, jag fixar och trixar lite. Målar naglarna, smörjer in mig med lite "brun-utan-sol", den från Dove som bara ger en liten touch av brunhet, perfekt! Jag borstar håret helt länge bara för att jag tror att det ska växa snabbare. Klämmer lite finnar som inte finns men som alltså kommer att bli finnar imorgon. Rycker ett litet strå här och där från ögonbrynen- som ingen annan än jag någonsin skulle se. 
Yes, det är vad jag styr med mitt i natten, samt kollar på lite smink-klipp på Youtube för att fräscha upp mitt minne lite. Shit vad inspirerad man blir! Eller jag blir iaf. 


Här tex, för er som är intresserade av att lära er hur man lägger en bra bas. Något alla som sminkar sig borde vara intresserade av.
Den här tjejen är grym på att sminka, annars skulle jag ju aldrig rekommendera henne. 
Se och lär. Och lyssna även på hennes tips.

Fråga gärna om det är något ni undrar över.
Kanske om det tex finns liknande produkter i något annat märke än Make up store, eftersom märket tyvärr inte finns i Västervik.

Nu, sova!
02:15 Inte ok...

6 kommentarer:

  1. Hon är verkligen helt grym! Har läst hennes blogg i typ 1 1/5 år, och jösses vilka snygga sminkningar hon gör.
    Sov mä da förresten ;)

    SvaraRadera
  2. vad heter hennes blogg? hon verkar ju duktig!!!

    SvaraRadera
  3. Fränt! Jag lärde mej lite nytt! Tackar gör den glåmiga morsan ;)

    SvaraRadera
  4. Förresten så finns ju Make up store´s sortiment på kicks.se, men det visste du säkert redan :)

    SvaraRadera
  5. Hej Jenny on the block. tänkte bara kolla hur det går med länken?? ehhuumm... ;)

    //
    Stoffe

    SvaraRadera
  6. http://nyheter24.se/modette/lindahallberg är hennes bloggadress. Och som sagt, hon är gryyym. Jag har med läst den till o från i typ 1,5 år, men då gick det inte länka till den av nån konstig anledning. Ska testa nu igen när hon bytt adress.
    Kul att ni kunde få lite tips! :)

    Stoffeloffe, jag skaaaaa :P

    SvaraRadera