måndag 28 februari 2011

Under 59 kg - check

Åh, vad nära det är att man ger upp när vågen visar typ samma siffror vecka efter vecka.
Bra, att jag inte gav upp känner jag nu.
 58,9 kilo

Hörrni, nu är det snart sommar. Ni måste sluta tänka "Det är lååångt kvar till sommaren så jag kan äta en kaka till och en till och en till", nu direkt!
Om ca 10 veckor så börjar vi slänga av oss kläderna. Nu hade jag visst gått ner ett 1 kg denna vecka men egentligen så tycker jag att minus 0,5 kilo i veckan är det bästa. På 10 veckor hinner ni alltså gå ner 5 kg, och absolut max 10 kg. Jag vill inte stressa er eller så alltså, men jag vet att det är tråkigt att känna sig som en svettig korv på sommaren.
Nu kör vi! Eller jag tänker köra iaf, eller ja, fortsätta köra såklart.
En grej till, ni måste ju börja träna med såklart.
För er som inte kan gå till gymmet så finns det massor man kan göra hemma, tex hoppa hopprep. Har ni inget hopprep? Nähää vad tråkigt, då är det ju fan omöjligt... En sladd då?
Annars kan man ju göra armhävningar, plankan, dips, benböj, utfall, upphopp osv.
Finns inga ursäkter vettni.



9 kommentarer:

  1. Gött, fan va bra du är!
    Jag är på, nu kör vi. Ingen av ska behöva stå i vassen i år :)

    SvaraRadera
  2. Du.. Jag har en grej till dej att hämta på min blogg :)

    SvaraRadera
  3. Tycker du kan bli min PT som skriker åt mig nr jag är slö :)

    SvaraRadera
  4. Taaack :) Nä, ingen vass i år :P
    Åh, spännande, måste kolla direkt!
    Hahaha, Malin gärna! Och jag antar (hoppas) att det bara är muskler du är ute efter :)

    SvaraRadera
  5. Perfekt Jennie :) Ja kilon behöver jag inte tappa, men jag behöver en röv och en spänstig kropp. Fixar du det? Hahaha

    SvaraRadera
  6. GRATTIS! Starkt jobbat!
    Jag satsar på att vara tillbaka på min pre-gravid startvikt på 48 kilo på midsommarafton. Jag hade BF för 5 dagar sen. Underbart. Väger idag ca 64. Borde gå. Taggad som få är jag!

    SvaraRadera
  7. Tänk på alla stackars pappor som äter upp sig efteråt :(

    SvaraRadera
  8. Thaaaaank you all!!! :)
    48 kilo Emelie!? Hur kort är du 150!? :)
    Jag tycker att det är SKIT KUL när alla pappor blir feta :D Kan dom haaa :)

    SvaraRadera