söndag 27 februari 2011

Klart man ställer upp för sin syster...

Som jag skrev igår så var jag extremt trött och hade inte sovit många timmar, tränat och jobbat. 
För att slippa gå hem från jobbet (typ en halvmil) i skinnjacka, så frågade jag min syster Jessica om hon kunde hämta mig. 
"Näääähäääe" Fick jag till svar. "Snälla, snälla, snälla, snäääälla" Sa jag med min allra lenaste rävröst.
"Hmm, ok, men bara om du kommer till mig på tjejmiddagen ikväll" Blev hennes svar. 
"Wääää, okiiii då" Sa jag då och ställde självklart upp för min syster. 
Det visade sig att det inte var någon tjejmiddag, utan en tjejfest. Så hungrig som jag var (alltid är) så länsade jag alla snacksskålar på en kvart. Sen följde jag och min snacksmage med ut, vilket inte alls var meningen. Dels för att jag inte tycker att det är så kul för tillfället och sen för att jag ska jobba hela dagen idag (ja, jag rävbloggar alltså på jobbet).

Jag mår helt dåligt idag, inte pga gårdagens alkoholintag, utan över en del människor. 
Svin är dom rent ut sagt. En liten grej bara.


Gör slut med er respektive som sitter hemma med eran bebis innan ni går ut och råraggar på krogen...


Jag blir helt rädd...





6 kommentarer:

  1. nu vet jag ju inte om vem du syftar på eller så men jag kan säga att jag känner igen det där du skriver...herregud vad synd jag tycker om människorna som sitter hemma helt ovetandes...
    svin som sagt!
    vad blev det för middag??;)

    SvaraRadera
  2. Amen Jennie tjemiddag har jag aldrig sagt ju :). Du är ju värsldsmästare på att vända allt så att det var du som ställde upp då :) - inte för att din snällaste syster skulle va orsaken till att du frös ihäjl och var så gullig och hämtade dig.

    SvaraRadera
  3. Jennie, mig kan du i alla fall inte anklaga...
    i vårt förhållande var det mannen som satt hemma med "bäbis" och jag som roade mig och jag mötte dig inte ens! :)
    Puss på dig!

    SvaraRadera
  4. Lina, det blev ditt tips, tack! :)
    Jessica, jag vet :P ha ha!
    Ameeen Steeena, synd att vi inte träffades :(

    SvaraRadera
  5. Trevligt, tyckte du/ni det va gott! ?:)

    SvaraRadera