torsdag 24 februari 2011

Tack till Loppi.se

För ett tag sedan så fick jag den HÄR söta inbjudan från We R Family by Loppi.se
Jag kunde tyvärr inte komma och fick tacka nej, jävligt bittert för jag hade verkligen velat gå. Igår fick jag en paketavi med posten och vad var det i paketet!? Jooo, goodibagen! 


Loppi.se är en relativt nystartad köp-och säljsajt med barnkläder och även massa prylar till barn. Dom har lite mer tanke bakom än liknande sajter, då en procent av alla Loppi.se intäkter går till bra projekt och organisationer för barn och miljö. Hur bra är inte det? Shoppa och samtidigt bidra utan att behöva anstränga sig, perfekt för dagens latmaskar.

We R Family är ett nätverk för familjebloggare som har trevliga träffar fyra gånger per år, för att mingla och ta del av dom senaste nyheterna för familjemålgruppen. Trevligt och tråkigt att jag missade det denna gång.


 Saker till mig och saker till Selma.
Jag tycker verkligen att det är helt kul att få sån här saker.
Makes me happy.
Tack igen Loppi.se!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar