onsdag 23 februari 2011

Mammaledighetssyssla?

Jag samlar till en stor ekorre åt Selma.
Jag känner mig störd som ens tar fram saxen och klipper ut det lilla märket.
Jag kan ju lika gärna gå och köpa en ekorre till henne, men nej, jag ska klippa i plast som knappt går att klippa i.
Det måste här måste vara något som bara mammalediga gör eller?
Jag vet nämligen att jag gjorde liknande saker när jag var hemma med Nora och Leon, däremellan inget.
Det roliga kanske är att den kommer med posten? 
Dagens höjdpunkt när man är mammaledig.

6 kommentarer:

  1. Ja när vi var hemma med Emil och Nora var det barnmats streckkoder och blöjpaketsmärken. Mycket underhållande och något hysteriskt :). Men man kan ju aldrig få för många haklappar, gosedjur och rabattkuponger - eller?

    SvaraRadera
  2. Allt bra? :)
    Jag brukar skriva diskussionsinlägg lite nu och då och denhär gången handlar det om "Homosexuallitet". Söker dina åsikter kring detta så gå gärna in och läs vad jag tycker och tänker om detta "påhitt" och lämna dina åsikter!
    http://saabiina.blogg.se/2011/february/24-februari-11-diskussions-inlagg-13.html

    SvaraRadera
  3. Jag har klippt ut 3 st till semlan ;) Du får dem när vi ses nästa gång ;)

    SvaraRadera
  4. I remember Jessica :D
    Ha ha tackar Osloskånskan :)
    Åh, fint Anky! Jag har 18 st tror ja :) Då behöver jag ju bara två till nu då ju :)

    SvaraRadera
  5. Jag klippte ut såna från toapapper för några år sen..Samlade typ bara några stycken..Sen åkte Moa o jag till Malmö o bodde skitbilligt på hotell, man fick en natt för halva priset om man bodde två nätter eller nåt sånt..Skit bra med gratisgrejor :)

    SvaraRadera