fredag 11 februari 2011

So happy!

Varför har jag inte bloggat idag då nu när jag har internet och är så glad osv!?
Jo men det är som så att det är så mycket så nu vet jag inte ens vad jag ska skriva...
Ska jag behöva ge er en tvåveckors uppdatering!? Nä va?
Men ikväll har jag iaf varit helt själv hemma, inte ett endaste barn eller en endaste kompis alltså, utan bara jag, jag, jag och massor godis. 
Oooh, stackars jävel som sitter helt själv en fredagskväll tänker ni.
Mina kompisar vill ju inte bo i Västervik. Och dom som gör det var sån jävla morsgrisar den här helgen, vilket jag inte är och aldrig kommer bli heller för den delen.
Nja, nog rätt välbehövligt att vara hundraprocentigt själv tänker jag, och gott! Jag har ätit 100g mörk choklad "Lindt excellence Blueberry intense" I love it! Jag är nästintill beroende faktiskt. Och så har jag ätit en påse stjärnor med, 100g... 
Bara det här är ju 1000 kcal, alltså nästan en dagsförbrukning av kalorier, lovely!
Nu kanske ni tror att jag har gått och blivit as fet, men det har jag inte. Jag har typ stått still, det är bra att göra det ibland. Jag har inte kunnat träna så mycket och så har jag ätit rätt mycket. Jag gillar att äta när jag tittar på tv nämligen, därför gillar jag inte att titta på tv, men utan internet så måste man typ titta på tv...
Nu har jag en ny dator och nytt internet, alltså behöver jag inte äta mer (godis och skit alltså).
Min nya dator har inte ens en webcam, bara så ni vet. Det här kommer att bli en jävlig tråkig blogg helt enkelt.


Och vet ni!?
Jag har ettårsjubileum idag! Weeeeeeeeeeee!
HÄR hittar ni mitt livs förtsa blogginlägg.

3 kommentarer:

  1. Haha, jag smygäter när sambon min är på träning.Då slinker det ner både mcDonalds och 200grams mjölchokladkakor. Fantastiskt, är det! =)

    SvaraRadera
  2. 1 år går sjukt fort. Men kul att du har fortsatt ju :)

    SvaraRadera
  3. vad menas med morsgrisar!!!!!?????och att du aldrig har varit eller blir.
    Hälsning från ensam

    SvaraRadera