söndag 20 februari 2011

"Sånt här riktigt spel? Ja, typ kartongspel. Aaa, sånt där handspel"


Så här har lipsillen stått på mig sen i fredags. Anledningen till att bilden är suddig är inte för att kameran är kass, utan för att hon står och hoppar. Nu sover hon, lite skönt faktiskt.

Min syster och jag gjort ett barnbyte. 
Så nu sitter dom här två data/tv nördarna och spelar, ööööhh, sällskapsspel på eget initiativ. Det enda jag sa var bara att jag skulle titta på tv:n, ett vuxen program (Big Brother) och att jag även skulle ha datorn.
"Ok, kom vi går och leker" Fick jag till svar, det du syster Jessica ha ha!
Våra barn leker!

2 kommentarer:

  1. Härligt - tror de får hänga hos dig lite oftare!! Här har det lekts också - mest göra danser och "springa runt som idioter i lägenheten med en käpphästleken" - men ingen dator och inget tv spel - nice. Fattar bara inte hur de kan uppleva vårt vardagsrum som en lämplig gymnastiksal!!

    SvaraRadera
  2. Ooh, lord vilket stim, tur att jag fick dom två lugna :D

    SvaraRadera