fredag 18 februari 2011

Jag är heeeelt glad!

Heeelt glad med hur många e som helst, får då är man verkligen skit glad.
Nej inte för att jag har sökt för min pms. Jag får inte börja bota den fören jag får mens nämligen, alltså om typ två veckor. Men jag hoppas verkligen att det här är mitt sista pms på ett bra tag.
Denna totala lycka grundar sig i att jag har hittat en adapter till mitt minneskort.
JAAAA! I´m back!
Nu kan jag alltså lägga upp bilder igen, mobilbilder... Men ändå, biiiildeeer! Hoppas ni hör och förstår hur glad jag är.
Lättare att få er att förstå när jag när jag sur känner.

Det var ju skit länge sen ni fick se Selma tex ju.
Här är hon, sötKorven!

5 kommentarer:

  1. Puss min söta kompis!!!
    /Lykke

    SvaraRadera
  2. Ska klämma lite på kinderna på söndag!

    SvaraRadera
  3. Hejsan...Jaaa den allra sötaste sötkorven är hon till och med:D!!! Hoppas ni mår bra!
    Kramkram

    SvaraRadera