fredag 21 januari 2011

Tattu


Jag åt ju frukost med Matte idag och efter det så följde jag med när han tatuerade sig hos Martin. Man blir ju helt sugen, trots att man hör hur huden bara fräts bort, men snyggt blir det.

Ni missar väl inte den gamla tribalen va!? Ha ha förlåt Matte, jag ska ju egentligen inte säga så mycket...

Bläckfisken är med Martins värk.



Klar

Och det bästa, snart ska jag med göra en! Weeee!
Ska "bara" bestämma vad först, men jag tänker lite för mycket påstår Matte.
Jag känner: Jag har redan en som jag ångrar grymt, vill inte göra samma misstag igen.
Och det är den jag ska köra över med en ny, can´t wait!

6 kommentarer:

  1. Åh, den där martin alltså ;)

    SvaraRadera
  2. jag såg dig allt :-)...

    SvaraRadera
  3. Nåt med barnens namn kanske? :)

    SvaraRadera
  4. Njaaa, inte där vettu... o de skulle bli jävligt feta bokstäver för o dölja skiten som redan sitter där...

    SvaraRadera
  5. Kommit på något?

    // mattias

    SvaraRadera