lördag 22 januari 2011

Ett par timmar på gymmet

Först var jag på Body Pump i en timma och körde igenom alla muskelgrupper med tunga vikter.
För er som inte har den blekaste om vad pump är för något så får ni ett litet smakprov nedan.



Sen sprang jag.
Tid: 25 min, jag värmde upp genom att gå i tre minuter.
Distans: 4 km.
Brända kalorier: 313, alltså inte ens den sportlunchen och jag åt igår.

Sen solade jag och alla håller vi nog på med olika fix och trix i solariet.
Det här är mitt nya trix.
Jag har nämligen drabbats av en mörk pigmentmusche, hate it!
Dock är det ju förmodligen mest jag själv som lägger märke till den, men inget jag känner att jag vill bättra på alltså.


Nu ska jag äta mat och godis med dom jag tycker om mest av alla i heeeela världen, my kids.

5 kommentarer:

  1. Haha du är för rolig! Pigmentsmusche eller? ;)

    SvaraRadera
  2. yeees, pigmentmusche :P
    Särksrivning fixad :)

    SvaraRadera
  3. Ja men åh va bra, en fyrkantig, lite ljusare mustash är ju bättre! ;)

    SvaraRadera
  4. Aaaa ja vet! :P
    Fast jag har den ju inte hela tiden såklart :)

    SvaraRadera