tisdag 18 januari 2011

Söta tjejer

Här är en liten blandning av dåliga kort från min mobilkamera och ännu sämre kort från min systers iphone 4.
Men korten blir ju rätt bra ändå eftersom det bara är massor söta tjejer på bilderna.
Det var ju en "hejdå fest" för Lotta som ska till Afrika i tre månader och jobba på ett barnhem.
Så blev det ju även en perukfest. Många var väldigt fina i sina peruker, men jag var mindre fin kan man säga.
Och då testade jag tre olika, lika ful i alla, så mitt hår får helt enkelt vara som det är nu, hur trött jag än är på det.


Ni ser vad vackert deras ögon lyser va? Det är för att det är mina små rävar.


Flera söträvar

Kort svart hår, ingen frilla jag kommer satsa på

Sen körde vi Twister, det som jag förmodligen fick grym träningsvärk i mina vader av.
Lena överst till vänster, Ia till höger.
Jag nederst till vänster och Jennie P Hellström till höger (vi har samma andra namn med)

Det är något med den här bilden som inte känns helt rätt.

Ia, vad är det här för fusk jag ser!?
Skulle foten verkligen vara på golvet?

Nu när jag tittar på den här bilden, så undrar jag vart alla tog vägen?
Vann jag!? Nee, väl

Ser ut som jag super och spelar Twister med mig själv.


Bästa domaren Elli, som är en av dom få tjejer som passar i kort svart hår på riktigt, 
eller kanske den enda tjejen faktiskt.

Lotta, ha det bäst nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar