torsdag 20 januari 2011

Jahopp, till Apoteket och köpa gravtest då...





Ooh, my little lovely falafelbaby <3

Jag visste att det skulle bli många besök (från facebook) när rubriken handlade om graviditet, kuuuul och va en retsticka tycker min pms.
Men, nej, avelskossan är alltså inte gravid igen, utan jag var bara väldigt bra på att äta igår kväll.
Jag hade så sjukt ont i magen, inte värk ont, utan spänn ont om ni fattar. Det kändes typ som att den skulle spricka. Och jag har ju inte lärt mig något, för jag kommer ju göra det igen, säkert redan i helgen.
Nu längtar jag till kvällens träning, först springa (as långt) och sen pump.
 

7 kommentarer:

  1. Tycker det är skönt att se att det finns fler skendräktiga än jag :)

    SvaraRadera
  2. Blev så glad, trodde vi kunde va lattemammor ihop! ;)

    SvaraRadera
  3. Din gamla sminkpartner som börjar fläska te se!! ;)

    SvaraRadera
  4. Ameeen åååhååå! GRATTIS din lilla räv! :) Fan, det va ju faktiskt synd ju :)
    Kul o få va smalare än dig en gång i livet nu då ;P Men du kommer va skit fin hela tiden!

    SvaraRadera
  5. Fet som ett as, finnig, flottig, spruckna naglar och hår som är fett och står rakt upp... Jättefin! :)

    SvaraRadera