onsdag 26 januari 2011

Dagens bantarmiddag

Jag tänkte att ni skulle få en bild på dagens middag.
Det var inte korv jag åt, utan det hon snodde hela tiden när jag försökte ta kort med laptopen.
 
Hon är rätt snabb trots sina 40 graders feber...

Rätt söt också

Finger, finger på alla tangenter fort som fan innan någon (jag) tar bort henne.
  
Här är den, dagens middag! Den här är skit god.
Guava och papaya


Hon älskar verkligen att sitta och fippla med kartongen och sugröret och självklart smaka det som sitter på sugröret. 
Det närmsta sött hon kommer förutom vanlig frukt då, stackars barn.


Nu ska jag och träna, hade vilodag igår, skit tråkigt! Först ska jag springa, om det finns någon plats på löpbanden. Sen ska jag gå på ett Body balance pass, skönt!

2 kommentarer:

  1. Jennie,det borde finnas en inställning i webcam-programmet där du kan ändra så att bilderna inte blir spegelvända, tror jag..

    Sen undrar jag hur pass goda dom där shakesen är egentligen? Den där smaken lät ju faktiskt riktigt god!

    SvaraRadera
  2. Haha, det finns det säkert, men jag är så bitter på bilderna överlag så det känns lite som att det kvittar :P
    Dom är faktiskt jätte goda :)
    Inga sån som man måste hålla för näsan när man dricker.
    Jag blir lite ledsen när dom är slut :)

    SvaraRadera