söndag 28 november 2010

Snart Selmas födelsedag

Den 28 november 2009 var datumet som Selma var beräknad till.
Men istället för att föda barn denna dag så gjorde vi en avgjutning av magen.


28 november 2009
(Jag var så korvig och naken så jag klippte bort rätt mycket av den här bilden)

28 november 2010

Jag var tvungen att känna lite, 
kan inte förstå att dom varit så stora.
Saknar? NO!



Jag älskar den här avgjutningen och jag är sjukt bitter på mig själv 
att jag inte gjorde någon sån med Nora och Leon.
Jag rekommenderar alla gravida att göra en.
Just do it!

3 kommentarer:

  1. En sån där avgjutning har jag också gjort. :)
    Använde du gasbindor till din också eller hur gjorde du din?

    SvaraRadera
  2. Yes, jag använde gasbindor som jag klippte i lite olika storlekar.
    Det var ju min sambo som gjorde jobbet. Svårt att göra på sig själv tänker ja :P

    SvaraRadera
  3. Haha. Ja, det var likadant här. och det var SÅ tungt att ligga på rygg under tiden sambon fixade med den kommer jag ihåg :)

    SvaraRadera