lördag 18 september 2010


Sådär ja!
Nu har det skett.
Selma har rullat ur våran säng, som är rätt hög...
Hon kom och gosade lite med mig när Daniel gick till jobbet.
Sen somnade hon och jag med då såklart, men ungen måste ha rävsovit...
Efter ca en timma passade hon även på att välta en hylla med typ bara massa hörn på.

Kan det stämma om jag påstår att 90% av alla barn rullar ur föräldrarnas säng
mints en gång, innan dom är ett år tro!?
Inte bara för att alla mina barn har gjort det alltså,
utan för att nästan alla jag känner har sagt att deras barn gjort det.

6 kommentarer:

  1. Mina med :) Jamal gjorde det nu typ när han va sex år oxå..Di barre wuller..

    SvaraRadera
  2. Japp, inte Nelly, men Tilde har ju lyckats två gånger bara därför!

    SvaraRadera
  3. Haha, bra att Tilde kör för Nelly med :P
    Mia, Leon gört än ibland och han märker inget, han bli nio år :)

    SvaraRadera
  4. Liljalie gjorde de när hon va runt 5 månader tror jag hon va.
    Just de ljudet när hon dunkade ner i golvet glömmer man aldrig. Och den paniken man känner när man vaknar av den och sen skriket. ursch....

    Men, men allt gick bra och nästan alla barn gör det någon gång :)

    SvaraRadera
  5. Jag skrev ju igår, men det försvan visst.

    Jag tror på din tes och de andra 10% är barn som aldrig får sova i sina föräldrars säng!

    SvaraRadera
  6. Ja, man hör nästan precis innan det hemska dunket, usch! Man känner sig helt dum...
    Syster, där satt den! :)

    SvaraRadera