tisdag 28 september 2010

Och varför har inte jag "som bara är hemma" inte bloggat idag då!?

I morse efter att Nora och Leon åkt till skolan så gick jag och Selma med grannarna Stina och Lykke till öppna förskolan.
Ett trevligt ställe för oss mammor (och pappor) att hänga på och prata bajs, mat,
syskonkärlek, vagnar, amning, spyor, förlossning, sovrutiner och andra tips och trix som vi tycker är trevligt att prata om ibland,
sådant som man inte ska prata med sina kompisar som inte har barn.
Vi gillar öppna förskolan.
Sen gick jag och korven direkt till sjukhuset och mötte upp Leon
som gled in vid huvudentrén i taxin.
Där tillbringade vi en sådär 3 timmar, för lite undersökningar och provtagningar.

En rutinerad blodprovstagare sitter avslappnat i stolen

  
















 Sen har jag suttit här, med det som jag började med igår.


Så, nu slipper jag se skiten.
Ett draperi = skönt för hjärnan.
Men det måste vara städat bakom, annars ligger det där och nöter i hjärnan iaf.
Det är som att sopa undan problem och det här ni vet, inte bra.



2 kommentarer:

  1. Assnyggt! Och jag misstänker att självutlösaren ligger bakom bilden vid symaskinen och då gillar jag det ännu mer :)

    (hoppas det var alla rätt på leon)

    SvaraRadera
  2. Tackar! :)
    Du vet självutlösarens plats du ;)

    "Domen" kommer om två veckor :)

    SvaraRadera