onsdag 23 juni 2010

Städat, städat, städat

Jag har städat idag, typ hela dagen,
bortsett ifrån morgonpromenaden och
frukostfika hos Sofie (Vi satt ute på hennes baksida

och vad ser vi uppe i skogen smyga bakom en sten!? Jo, en sugen skatjävel!!!).
Jag har till och med börjat städa ute nu för det ser för jävligt ut men
mest för att få lite sol på mig såklart.


Snora har bakat kladdkasmuffins
Här får ni även en liten skymt av köket, bra ju!


Plockar av våra jordgubbar i trädgården
(nätet är så skatjävlarna inte ska komma och sno)

Fixing
Här med, lite kök!


Servering på gång

Man fick beställa, det här är Daniels beställning
(Hoppas det har gått fram att det är våra jordgubbar)

Min
(ni kommer inte få se något diagram imorgon)

Noras egen
(Hon tänkte ge Daniel den största men så tog hon den själv istället,
bra gjort tycker jag, det är ändå tanken som räknas ju)

Leons beställning var väldigt avancerad


Syns det att jag har städat hela dagen nu då!?

Nä, så nu ska jag städa lite till.

Nora, dom var riktigt goda!
Som du själv sa det:
"Tänk att en 11-åring kan göra så fantastiskt goda kladdkaksmuffins"

Du är bäst!

2 kommentarer:

  1. nora e bäst - det vet väl alla?! vill hon ha muffinsformar med mönster?!

    SvaraRadera
  2. Klart alla vet :)
    Det vill hon säkert.
    Hon älskar att baka och äta det hon har bakat :D

    SvaraRadera