torsdag 24 juni 2010



Jag skulle ha varit nere på stan nu men Selma sover,
så jag får helt enkelt vänta.
Min mamma kom hit i morse med alla min systers barn. Vi har lika
många barn men det känns ändå som att hon har fler.
Mamma hade begärt kaffe till kl 09:30, vi försov oss till kl 09:00..
Men det skulle ju bli lagom att mamma fick lite av mitt frukost kaffe,
så jag satte på massa koppar extra.
Alla barn (min systers och mina egna) var överallt,
ute, inne, nere och uppe med skorna på hela tiden.

Vad ska man säga, när deras mormor även hon, sitter med pjucksen på..
Mamma gick direkt (med skorna på) till datorn,
för att beställa en resa till Turkiet.

Jag vet inte men det känns inte riiiktigt som hon fattar vad dom i andra änden säger.
Det är alltså en svensk försäljare, ingen turk,
vilket man skulle kunna tro när man ser mammas ansiktsuttryck.


Så hon satt vid datorn och fatta ingenting i typ 1 1/2 timma.
Sen var det dags att gå. Jag fråga om hon inte skulle ha kaffe!?
Jo, just det! Sa hon och hällde upp en mugg
för att ta två klunkar av det nu brända kaffet..

Mamma tog även med sig två av mina barn.
Så när Selma behagar vakna så måste hon först äta igen
och säkert bajsa igen
och säkert spy ner dom rena kläderna igen..
Sen, kan hon och jag med gå ner på stan!


Behöver jag tillägga att jag har pms!?...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar