onsdag 19 maj 2010



Hur går det med mitt kök!?

Först måste det upp OSB-skivor
(inte pdf som jag sa till dig Stina, det var ju som sagt något helt annat..)


Borrjävel!?

Nora & Leon blev överlyckliga när dom fick varsin hammare så dom kunde slå sönder hur mycket dom ville.

Det var inte lika kul att städa.

Verkligen inte lika kul att städa..


När Perry (Daniels pappa) kommer så händer det grejer!
Tack för att du får lite fart på Daniel, Perry!
Leon gör ett smitningsförsök..

Perry fixar iväg våran skit.

Nora & Perry sliter, Leon gick in och spela dator..
(Ja, han lyckades alltså med sitt smitningsförsök)


Efter OSB-skivorna, skulle det även upp ett lager gips-skivor på det, sen spackel och snart tapet och vit färg
Daniel började lägga in köksgolvet.
Eftersom vi är sådana naturmänniskor, så valde vi här att även ta in naturen till oss.
Mr Petig..



Köksstatusen just nu är: Skåpsmontering
Tjockisen är med på ett hörn såklart.

5 kommentarer:

  1. Jag är nyfiken... vad blir det för kök? ;)

    SvaraRadera
  2. Kan vi låna barnen och Perry när vi ska fixa köket, dom ser ut att va bra att ha då... ;)

    SvaraRadera
  3. Jennie Hellström20 maj 2010 kl. 17:13

    Åh, Charlotte, svårt och förklara. Men det är nog snart klart, så då får du se :)
    Vadå Kici, vill ni inte låna Daniel med!? :D

    SvaraRadera
  4. En Daniel har jag ju redan ;) Men skicka upp han oxå.. Kom du med så kan vi dricka kaffe och titta på medans alla andra sliter och slavar... :)

    SvaraRadera
  5. Hm jag tänker - trodde det var ERT kök inte ditt, men visst jag kan ju ha fel :)
    Hur ser det ut nu då???? Nyyffiiiiken!!!

    SvaraRadera