tisdag 18 maj 2010

Ett par timmar med Linus-Ida


Vi var inne på Lager 157 i ca 15 minuter, när vi kommer ut ligger Samson as nöjd i baksätet. Han har alltså slitit loss gallret och hoppat fram där man inte får ligga.
Lina får fixa


Lina är in showbusiness, så att säga. Man ska alltså vara glad om hon ens har tid att ses.
Idag hade hon ett inbokat telephone conference. Det är sådant man får räkna med när man träffar Lina.

Selma hade skit kul.


Vi kommunicerade som man gjorde på högstadiet, med lappar.
(Och vi textade visst som om vi gick på högstadiet med)


Efter en stund blev det dålig mottagning så Lina var tvungen att gå ut.
(Klicka för förstoring)


Här satt vi, Selma och jag (och Lina, som då tyvärr inte syns på bilden...) vid det största bordet på hela caféet.
Det var inte meningen att både Selma och jag hade randigt på oss.
Jag skämdes faktiskt lite när jag upptäckte det. Likadana kläder på sig själv och sina barn eller överhuvudtaget på sina barn, samtidigt alltså, Big no no!
Fast, randigt kan det ju aldrig bli för mycket av tänker jag.


Selma hann även att somna en sväng.
Dom som äger stället frågade om dom fick köpa Selma (egentligen behöver jag nog inte säga varför men jag gör det ändå. Nämligen för hon är så söt, snäll och rund såklart).
Jag sa att dom kunde få göra det när hon blev typ 13 år men då ville
dom inte ha henne.


Sen kom vi till bilen och träffade en söt Samson
Aaaw, visst ser han snäll ut den lilla råttan (Rottweiler).

2 kommentarer:

  1. Tror du Lina kan fixa en dejt med arga snickarn till mig och hans fahlén till dig? hon är ju lite i din branschen typ

    SvaraRadera
  2. Jag ska kolla upp det snarast :)

    SvaraRadera