fredag 21 maj 2010

God morgon..

Igår kväll tänkte jag att jag skulle börja gå morgonpromenad innan frukosten, vilket jag alltså skulle börja med idag.
Idag vaknade Selma helt hysterisk vid 05:00, jag ammade, det dög inte. Hon fick då snällt vänta (hon var inte snäll under denna tiden alltså, det ska ni inte tro) till 06:30 innan hon fick ersättning. Jag börjar inte jobba vid 05:00, det ska hon inte börja tro. 06:30, känns ok.
Sen somnade både hon och jag om (av ren utmattning) till 9:30. När jag såg hur mycket klockan var fick jag lite panik. Jag vet ju själv hur seg jag är och jag hade ju bestämt mig för en morgonpromenad.
Jag skickade ett sms till Stina och frågade om dom ville följa med, vilket dom ville, yes!
Jag gav ett förslag att vi skulle gå om 45 min för Selma går ingenstans innan hon käkat frukost. Vi blev lite sena såklart (jag skyller det på Selma, hon var inte färdig när jag var färdig..)
Ca 1 1/2 timma var vi ute och gick.
Himlans trevligt och sjukt bra väder!
Min frukost blev nog lite väl sen idag, klockan 13.. Det blev det gamla vanliga. 2 knäckebröd med philadelphia och en halv avokado, 2 koppar kaffe, fortfarande!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar